קודם כל, ישנם חברות רבות אשר מוצלחות בתחומן ועושות את עבודתן בצורה מעולה ללא רבב. אך לפני קניית מטבח ישנם כמה פרמטרים אותם תצטרכו לקחת בחשבון.

אני נמצא בתחום זה כ30 שנה והדבר הכי חשוב שלמדתי הוא השקט הנפשי של הלקוח. כולנו שמענו סיפורים מקרובים, משפחה וחברים על כאב ראש ובזבוז כסף מיותר ולכן חשוב שתעשו מספר צעדים אשר יחסכו לכם את עוגמת הנפש העתידית.

חשוב לדעת כמה זמן קיימת החברה, ישנן חברות אשר מציעות אחריות מסוימת על המטבח אך האם הן יכולות לעמוד בה? עליית מספר פשיטות הרגל ב2010 נמצאת במאות אחוזים ואולי עוד מספר שנים החברה שהתחייבה לכם לביטוח של 10 שנים לא תהיה קיימת. 

הדרך הכי בסיסית לראות את אמינות החברה היא בהמלצות שלה, בעידן הטכנולוגי קל מאוד למצוא את המידע הזה ברכבי האינטרנט בקבוצות הפייסבוק השונות או אפילו בחיפוש קצר בגוגל. אם המוצר טוב הוא בהחלט יקבל את ההמלצות המגיעות לו כי כאשר אנו מקבלים שירות יוצא מן הכלל אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לפרגן.

חשוב לדואג לקבל שירות מלא מהחברה ולקבל את כל השירותים ממנה. לא תרצו כמה גורמים שמתעסקים לכם במטבח, מדידות, הובלה, הרכבה כל אלה יכולים להיעשות על ידי צדדים שונים ובכך להפיל אחריות אחד על השני. לכן אמליץ לקבל את מלוא השירות מאותה החברה.

אחד הדברים אותו יש לקחת בחשבון הוא צבע הריצפה, אשר באופן מפתיע כנראה תהיה בצבע של כל הרצפה בבית. אם בחרת רצפה בצבע בהיר כדאי לכם לבחור בצבעים מנוגדים, קהים יותר( כמובן אם ישנם ילדים בבית זהו רעיון מעולה), כמו כן צבע זה יהיה מזמין יותר בחורף ויצור אווירה יותר נעימה

טבעי שרוב העניין יהיה סביב נראות המטבח, אך חשוב לשים את הדגש גם על איכות החומרים. רצוי להגיע לתצוגת החברה ופיזית לבדוק את איכות המטבח בפתיחת מגירות ודלתות, להתעניין בסוג העץ ושאר חומרי הבניה. חשוב להבין את עמידות העץ בפני מים, עדים והאם העץ הוא "מלא" כמו אלון, אגוז או שילוב של כמה עצים אשר נועדו להוזיל את העלויות.

מכונות מתקדמות יכולות להיות פקטור משמעותי בהרכבת המטבח בצורה הטובה ביותר. רמת גימור גבוה, איכות ומראה מושלם הן תוצאות של מכונה מתועשת . בנגריות קטנות ופרטיות לרוב הכל נעשה ידני מה שיכול להביא לחוסר דיוק, צמצום חיי המטבח ועוד. 

אני מקווה שמידע זה עזר לכם במסע שלכם לקניית מטבח חדש, ליצירת קשר עם וייעוץ אתם   

מוזמנים לפנות בטלפון: 04-9113324
להגעה לחדר תצוגה בכתובת: העבודה 90, נצרת עילית 1784100